Alla inlägg den 9 april 2011

Av Susanna Gälldin - 9 april 2011 22:32

Ja det har vi haft idag! Jag va den som kollade chipmärkningen på hundarna som skulle ut på MH, en uppgift nog så tung ;) Nämen det har vart en underbar hunddag! Pappa va A-figg, så jag hade hand om deras 4 hundar oxå. Rasta lite emellanåt, träna lite med Biz, planera agilitykursen.. ja o sitta i solen o mysa förstås!


Biz har idag sprungit med grym fart genom den långa tunneln! Tjohoo sa de bara så va han på andra sidan! Gullungen min! Sist så vågade han bara gå igenom den korta, så nu gör han lite framsteg! ^^, La även ut 3 hoppbommar för att träna hoppteknik, men det fattade han inte riktigt, utan nosade mest runt.. Sen fick han slå ner gungan med tassen några gånger! Kul med bäbisagility!


Ja skott förekom det ju oxå, 8 x 4 skott, några när han va ute o några när han satt i bilen. Men han reagerar inte! Så skönt! :)


Har även hunnit med att vara hemma hos "mormor" o "morfar" en sväng! Kul tycker Biz, usch tycker deras hundar! Men satte honom i bur idag, o då blir han så lugn o fin, bättre än att sitta bakom kompostgaller!


Nu tänkte jag att vi snart skulle gå o sova en sväng, får se va grabben min säger om den saken!


Godnatt gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards