Alla inlägg den 4 april 2011

Av Susanna Gälldin - 4 april 2011 19:00

Sköna måndag! Underbart sköna vårmåndag! :) Våren är min absoluta favorit årstid, man är så positiv så fort det blir sol och värme! Det behövs inte många plusgrader för att förgylla ens dag nu efter vinterns hårda slag!


Nu har jag o hundarna precis vart ute o gått en sväng! Stannade till vid en gräsplätt så de fick aktiveras lite! Varsitt godisspår (plättlätt för de gamla hundarna, men ändå!) Biz fick träna på att sitta passiv vid stolpe, medans matte tränade de andra hundarna.. de va svååårt tyckte Biz! Men för varje gång han satt tyst så fick han en liten godisbit! Nu ska vi träna passivitet ofta! Det är nåt han verkligen behöver kunna!


Annars flyter allt på som vanligt! Biz o Ella har suttit en stund i bilen idag när jag jobbade, de gick finfint! Inte ett ljud från den lille.. De satt ändå från 13.30-17.00, o så gick jag ut vid 15 för matning av valp o rastning! Så duttiga!   


Försökte ta lite bilder på pojken på promenaden.. men tja.. de blev inge bra!

Sen hittar jag ändå inte sladden, så även om det blivit bra bilder så hade jag inte kunnat lägga in dem ändå ;)


Take care!

Ovido - Quiz & Flashcards