Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

AgilityMyran :)

Av Susanna Gälldin - 15 maj 2011 09:03

Gick in på Youtube och kollade lite, ja då hittar man ju endel filmer på Myran! Kul att titta tillbaka på tiden då hon va en aktiv agilityhund! :) Min lilla lilla racer-råtta! Med sina ynka 23 cm i mankhöjd så va det alltid en fröjd att slå sheltiesar och border terriers på agilityplan!


http://www.youtube.com/user/Myrrella#p/u/1/eTVMol8GNF8 film ifrån Tranås agilityklass 3. Min lilla smidiga hund som jag nästan kunde göra vad som helst med, dra in henne mellan trånga hinderpassager, de va la inget ;) Älskar hennes intensitet i blicken innan hon får starta!


http://www.youtube.com/user/Myrrella#p/u/10/-N_zxxEu6No Detta är en film från kanske HUNDXX, eller om det är MyDog.. Inomhus är det iaf! Hopp 3


http://www.youtube.com/user/Myrrella#p/u/20/dcMu-AGXdI0 Detta är från Hässleholm, fina fina hund! Hopp 3


http://www.youtube.com/user/Myrrella#p/u/12/xNv4FZaDa_w Myran och Ella ute i skogen o letar godis ;)


Det är skönt att kunna titta tillbaka på min gamla Myra och inte hysteriskt börja gråta, jag vet att hon har det bättre där hon är nu, och det gör mig lugn   

 
 
Sophi

Sophi

17 maj 2011 19:41

Härliga, snygga lopp. Roligt att kunna se tillbaka och vara stolt över sin fina hund.

http://www.nogg.se/pudelhopp

 
Mari

Mari

18 maj 2011 19:27

Nu har jag tittat på filmerna. Vilken himla rolig hund! Och vad snabb! :) Huvudbilden och bushundsbilden är ju bara för underbara! Det är svårt att mista en kär vän, men tyvärr får vi inte ha dem så länge! Det gäller att ha precis så roligt som ni hade! :)

Nu längtar jag till Skillingaryd och få se alla små B-valpar! :) Har ju fått bilder, men jag vill se dem på riktigt - och snusa på dem! :)

Kram
Mari :)

http://www.australianmates.se

Susanna Gälldin

18 maj 2011 21:53

Ja hon va en riktig räser råtta! :)

Ja det ska bli så fruktansvärt kul att träffa er igen! Sen om Bizen sköter sig i ringen de är en annan sak ;)

Kramar

 
Mari

Mari

19 maj 2011 09:34

Sköta sig i ringen...?!Jag hoppas att domaren undgår att få fläskläpp, smutsiga kläder, bli alltför blöt i aniktet och öronen - och måtte hon inte ha örhängen! ;)

http://www.australianmates.se

Susanna Gälldin

21 maj 2011 12:27

Haha! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna Gälldin - 1 november 2013 10:36

Ja käre nån va de känns tomt, men ändå så himla rätt. Ella skällde och vaktade mycket, och de gick aldrig få tyst på henne, så de kommer kännas tomt nu när bara Biz finns kvar..! Jag tänkte ge er mina tankar om Ella, och även MASSA bilder på min vack...

Av Susanna Gälldin - 28 oktober 2013 18:33

Ja då va lägredebuten gjord! Men absolut inga poäng att skryta med direkt!   Lägrehundarna var samlade till kl 10, och drygt en timma senare började vi med våran lydnad. De va roligt för då fick jag chans att se några högrehundars uppletande! All...

Av Susanna Gälldin - 8 september 2013 17:26

Ja nu är de hög tid att sätta igång med skotträningen på riktigt! Plats med skott ska bli en plättlätt grej för Biz o mig! :)   Så va passar bättre en söndag än att åka upp till klubbens MH! Började att köra ett uppletande i en skog ganska långt ...

Av Susanna Gälldin - 7 september 2013 13:19

Ja de går troll i våra tävlingar.. alltid är de nåt.. de kändes så SJUKT bra igår.. Alla platser jag la va stabila, huvudet ner i backen (trots jag inte bad om de) och fokus på MIG! Men så går han upp idag och luften bara åkte ur mig.. Jag va så besv...

Av Susanna Gälldin - 17 augusti 2013 17:29

Jahopp då va årets klubblagsturnering avgjord! Och som vinnare stod "mitt" Jönköpingslag! Åh va stolt jag som lagledare är över oss! Min o Biz prestation va helt okej! Vi började ju med en skrattretande platsliggning... Där Biz efter att jag vänt...

Ovido - Quiz & Flashcards