Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

Saknar dig älskling

Av Susanna Gälldin - 11 maj 2011 22:12


 


SAgCh SAg(hopp)Ch Mongrel's Pretty-Pamilla MYRAN 


 

    


SM-finalen då Myran och jag kom på en hedrande 5:e plats! 
  


Myran och jag i ung ålder, Myran kan vara dryga året och jag då 11år.
  


Sista promenaden och hon va pigg, skönt att ta farväl och ändå må bra, för att hunden i det läget oxå mår bra

 


Bushund  


En av Myrans passioner, GRÄVA!
  


Best friends forever
  


Klassisk Myran stil ;)

 


Älskade Myran, du kommer alltidfinnas i mitt hjärta. Det är något speciellt med sin första hund, Myran och jag har levt ihop i många många år, jag har haft ett fantastiskt liv ihop med henne


Pussa extra hårt på era älskade fyrfotingar idag, det ska jag göra   

 
 
Hanna

Hanna

11 maj 2011 23:35

tårarna rinner ner från mina kinder när jag ser bilderna på er och efter att ha pratat med dig! Myran är/var en utav de fräckaste agilityhundarna i hela Sverige!
Många styrkekramar från mig och hundarna!

http://www.hannawennersten.wordpress.com

Susanna Gälldin

12 maj 2011 06:42

Tack Hanna! Ja, visst va hon en fräck agilityhund!

 
Ewa

Ewa

12 maj 2011 08:18

Tårarna trillar, lilla lilla lakritsremmen... Hon var en riktigt fräck liten tjej med härlig attityd på banan. Var glad att ni fick så många härliga år tillsammans! Jättebamsekram!!!

http://www.jyckefix.se

 
Ingen bild

Maud

12 maj 2011 08:36

Känner med dig, finns inga ord att beskriva hur det känns. Kram

 
Ingen bild

Janne Suneson

12 maj 2011 08:53

Underbar liten tävlingsvessla som faktiskt blev VÄRLDENS FÖRSTA AGILITYCHAMPION I SIN RAS!!

 
Ingen bild

Lene

12 maj 2011 13:29

Ååhh....det är så svårt när man måste säga farväl till sina fyrfotade följeslagare :(
Kommer aldrig glömma Myran för mötet med henne gjorde att jag gärna vill ha en liten "Myran" själv. Tänker på dig/er! Har pussat på mina lite extra. Kram från mig o kelpiekillarna

 
Sophi

Sophi

12 maj 2011 22:30

Så sorgligt att läsa om Myran. Jag minns ju henne från att hon var ung och vi gick kurs ihop. Ni har verkligen haft en fantastisk tid tillsammans. Styrkekramar från oss/Sophi

http://www.nogg.se/pudelhopp

 
Mari

Mari

13 maj 2011 07:52

Hej Sanna! Jag tänker på dig!

http://www.australianmates.se

 
Ingen bild

Mika

13 maj 2011 12:31

Hemskt ledsen för det som hänt, beklagar sorgen. Vad fin hon är på alla korten! Hoppas att du har det fint i Stockholm, trots det som hänt. Kram från Mika

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna Gälldin - 1 november 2013 10:36

Ja käre nån va de känns tomt, men ändå så himla rätt. Ella skällde och vaktade mycket, och de gick aldrig få tyst på henne, så de kommer kännas tomt nu när bara Biz finns kvar..! Jag tänkte ge er mina tankar om Ella, och även MASSA bilder på min vack...

Av Susanna Gälldin - 28 oktober 2013 18:33

Ja då va lägredebuten gjord! Men absolut inga poäng att skryta med direkt!   Lägrehundarna var samlade till kl 10, och drygt en timma senare började vi med våran lydnad. De va roligt för då fick jag chans att se några högrehundars uppletande! All...

Av Susanna Gälldin - 8 september 2013 17:26

Ja nu är de hög tid att sätta igång med skotträningen på riktigt! Plats med skott ska bli en plättlätt grej för Biz o mig! :)   Så va passar bättre en söndag än att åka upp till klubbens MH! Började att köra ett uppletande i en skog ganska långt ...

Av Susanna Gälldin - 7 september 2013 13:19

Ja de går troll i våra tävlingar.. alltid är de nåt.. de kändes så SJUKT bra igår.. Alla platser jag la va stabila, huvudet ner i backen (trots jag inte bad om de) och fokus på MIG! Men så går han upp idag och luften bara åkte ur mig.. Jag va så besv...

Av Susanna Gälldin - 17 augusti 2013 17:29

Jahopp då va årets klubblagsturnering avgjord! Och som vinnare stod "mitt" Jönköpingslag! Åh va stolt jag som lagledare är över oss! Min o Biz prestation va helt okej! Vi började ju med en skrattretande platsliggning... Där Biz efter att jag vänt...

Ovido - Quiz & Flashcards