Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Susanna Gälldin - 8 mars 2011 20:07

... Väntar aldrig.. hrfm.. ge mig 26 mars NUUU!


Har fruktansvärt ont i händerna efter 9 kelpievalpars tuggande, men va gör de när de är så grymt söta?!




 


Nu hoppas jag verkligen att veckorna går fort! Har så mycket i huvudet som snurrar!   


Resan denna gången vart lite mer bekväm! All heder åt min Golf, MEN den nya V70:n va MYCKE skönare att åka långt i! 


Vilken skillnad det var på puppisarna om man jämför från förra gången jag träffade dom! Nu hade det ju blivit hundar av dem! När vi kom in i köket så öppnade Mari grinden från valprummet, och ut kom 9 flygande kelpies ^^, Vilken underbar syn! Mycket kisstorkande blev det, o de är klart, har man kommit på hur kul det är tt dricka vatten, ja då är det inte konstigt att man kissar mycket sen!


Vi var även ute en sväng på gräset med de tre pojkarna! Andra gången i livet, så det var tryggt att mamma Genna va ute en lite stund tyckte de! Men sen jädrar blev de tuffa, o utmanade hönsen o tupparna som efter ett tag tröttnade och gick undan = puppisarna vann ;) Fränt sa de o kom tillbaka till tryggheten hos oss (ifall hönsen skulle komma tillbaka!)


Tack o hej för idag!


Jag bjuder på en liten film från mötet igår!

(ta utan ljud, för vi bara tjatar ändå!)



 

Ovido - Quiz & Flashcards