Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Susanna Gälldin - 21 februari 2012 18:53

Ja idag är en såndär ont- i-huvudet-dag, då man kan inte orkar nåt... Då kan man ju kanske tro att det dömt att misslyckas att ligga i soffan hela kvällen om det även bor en 1årig kelpie i huset, men inte då, inomhus är han så grymt avslappnad, ligger o trycker mot mig i soffan, kommer o pussas ibland! Ja han är så mysig denne kille! Va o gick en promenad ihop med mamma o diva, sen tränade vi några rullmarkeringar, men eftersom jag inte är på topp så bestämde Biz sig för att bara vara allmänt dryg.. Jaja några markeringar fick vi till, o jag känner att platsliggningen hänger över mig, men nä idag fixar jag inte det..! tycker de är svårt att veta hur mkt jag ska träna med honom, just platsen vill jag träna flera gånger om dagen, men jag måste komma på ett bra sätt att träna den på, o peppa mig själv att tycka den är rolig att träna! Dags för Ben&Jerrys o "vem vet mest" Take care :)

Ovido - Quiz & Flashcards